יום ההולדת הרביעי שלנו הגיע!
עבור אלו מכם שלא מכירים את הסיפור שלנו, נספר שבשנת 2018, מייסדי סקיני פוד וויין וג’יימס, החליטו לצאת לדרך ולממש את החזון המשותף שלהם: להציע חלופות דלות קלוריות ויותר בריאות, למאכלים שכולנו אוהבים.
היום, יום ההולדת הרביעי שלנו, אנחנו שמחים וגאים על עוד שנה שבה יכולנו להשפיע לטובה, בכך שאפשרנו ללקוחותינו לחסוך בקלוריות ובו זמנית להרחיב את מגוון האפשרויות התזונתיות שלהם.
אז מה השגנו השנה?
- הוספנו יותר מ-10,000 דירוגים מצוינים וחוות דעת של לקוחות, בפלטפורמת TrustPilot הבינלאומית. היום יש לנו כבר מעל 40,000 דירוגים מצוינים. אפשר לקרוא את חוות הדעת כאן.
- יותר מ-800,000 עוקבים חדשים מרחבי העולם הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות. אנחנו תמיד מחפשים עוד דרכים להגביר מודעות לנושאים שקשורים לתזונה, בעזרת פרסום מאמרים, מתכונים ופעילות ברשתות. עקבו אחרינו.
- טיפלנו ביותר מ-1,000,000 הזמנות אונליין. כן, יותר ממיליון! יותר ויותר צרכנים בוחרים במוצרים שלנו כאלטרנטיבות בריאות יותר, כך שלשמחתנו הפכנו למאוד עסוקים. אנחנו אוהבים לפתח עוד ועוד מוצרים טובים וכמעט בכל שבוע מוצרים חדשים יוצאים למדפים.
- הגענו ל-270 מוצרים קיימים ועוד 100 בשלבי פיתוח. המוצרים החדשים שהצטרפו השנה התקבלו באהבה: חטיפי פירות עם פחות מ-80 קלוריות, לחם דל פחמימות עתיר חלבון, טורטיות ואפילו מארזי חטיפים ב-3 טעמים חדשים. הפתעות רבות נוספות צפויות בחודשים הקרובים!
- תרמנו לצדקה וגייסנו כספים למטרות חברתיות. רק בזכותכם, הלקוחות שלנו, יכולנו לעשות זאת ולממש באמת את הערכים של המותג שלנו.
100 סיפורי הצלחה חדשים שהפכו לשגרירי המותג שלנו. הדבר שאנחנו הכי אוהבים בעולם הוא לספר על סיפורי הצלחה חדשים שממחישים איך עזרנו לאנשים לעשות שינוי באורח החיים ובתזונה שלהם
רקמנו שותפויות וחסויות עם מועדוני ספורט: לסקיני פוד יש כיום שותפות – תזונה רשמית עם מועדונים וקבוצות ספורט, ביניהם Nottingham Forest, Wigan Warrior ו – Huddersfield
- חגגנו 10 מיליון בקבוקים שנמכרו! מכרנו יותר מ-10 מיליון בקבוקים של רטבים, סירופים וקרמים. ההיקף העצום מעיד על כך שהמוצרים שלנו באמת מתאימים לכולם: לאוהבי הכושר, למפחיתי הקלוריות, לרגישים לגלוטן, לטבעונים ועוד. הגענו עד היום לכל כך הרבה יעדים שאנחנו סקרנים לדעת מה נשיג עד הבקבוק ה-20 מיליון. יש לנו הרבה תכניות, כולל פיתוח של מוצרים וטעמים חדשים וגם פרויקטים של תרומה לטובת הקהילה. הכל מתאפשר רק בזכותכם, הלקוחות שלנו.
- השנה גם היתה לנו הזדמנות לחדד את משמעות השם שלנו. חשוב לנו שתדעו שהמילה “סקיני” (רזה) מתייחסת למוצרים שלנו, שהם “רזים” בקלוריות ובסוכר. אנחנו כמובן לא מתכוונים ל”סקיני” במובן של מידות גוף.
לא היינו עושים את כל זה בלעדיכם, תודה!